نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
ستاره دفاعی فوتبال ایتالیا به آشیانه‌ اش می ‎‌آید!

ستاره دفاعی فوتبال ایتالیا به آشیانه‌ اش می ‎‌آید!

 

قدرتمندترین و صاحب سبك‌ترین باشگاه جهان در خط دفاعی، بی‌میل نیست تا مدافع خوش‌آتیه باشگاه میلان را به جمع ستاره‌های خود اضافه كند.

 

روزنامه Corriere dello Sport در خبری با اشاره به مدافع آینده‌دار روسونری‌ها، این بازیكن را یكی از گزینه‌های مد نظر باشگاه یوونتوس برای جذب در تابستانِ پیش‌رو عنوان كرد.

 

این روزنامه السیو رومانیولی مدافع مركزی میلان را یكی از گزینه‌های مورد علاقه مدیران باشگاه یوونتوس عنوان كرده و در خصوص آن اینچنین گمانه‌زنی كرده است:

 

با توجه به ایرادات مالی پیش آمده برای باشگاه میلان توسط یوفا، این باشگاه در آستانه فصل نقل و انتقالات شمار قابل توجهی از ستاره‌هایش را در معرض جدایی می‌بیند. رومانیولی یكی از بازیكنان محبوب این باشگاه است كه در ماه‌‌های گذشته توسط مسئولان ترانسفرینگ یووه به دقت زیر نظر بوده است.

 

روزنامه پر تیراژ چاپ رم در ادامه این خبر، آورده است:

 

با اینكه ممكن است علاقه به جذب مدافع ملی‌پوش تیم ملی ایتالیا از سوی مدیران یوونتوس تكذیب شود اما او گزینه‌ای بسیار ایده‌آل برای سرمایه‌گذاری در خط دفاعی بیانكونری‌ها است و بعید است جوزپه ماروتا و همكارانش این حقیقت را انكار كنند.

 

كوریه‌ره همچنین با تأكید بر قرارداد شماره 13 میلان با این باشگاه، خاطرنشان كرده است:

 

به نظر می‌رسد یووه علی‌رغم دو سال باقیمانده تا پایان قرارداد رومانیولی با میلان بتواند با مبلغی در حدود 30 میلیون یورو بتواند یكی از استعدادهای سالهای اخیر فوتبال ایتالیا در خط دفاع را سیاه و سفید پوش كند.

 

این روزنامه در پایان یادآور شده است:

 

كلید انجام این انتقال بدون تردید می‌تواند تنها پس از جام‌جهانی 2018 روسیه زده شود؛ زمانی كه سرنوشت خروجی‌های یووه در خط دفاع و تصمیم نهایی یوفا در مورد روسونری‌ها اتخاذ خواهد شد.

 

گفتنی است السیو رومانیولی مدافع 23 ساله میلان یكی از بازیكنان ثابت خط دفاعی این تیم در سه فصل گذشته بوده است. او در سال 2015 از جمع جالوروسی‌ها به میلان پیوسته و تاكنون یكصد و یازده بازی برای این تیم و پنج بار نیز برای آتزوری به میدان رفته است.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: